
محسن آزاددل یکی از مسئولان سایت سینماتیکت در گفتوگو با خبرنگار
حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ابلاغیه اخیر انجمن صنفی پخش کنندگان مبنی بر عدم درخواست آگهی در این سایت به دلیل افزایش تعرفه تبلیغات گفت: دو نکته درباره این بیانیه وجود دارد؛ اول آماری که توسط برخی از کانالهای تلگرامی منتشر شده کذب است، زیرا در سال ۹۷ که سال خوب و پرفروشی برای سینما بود، تنها ۴۰ درصد کل فروش سینما از طریق سایت سینما تیکت انجام شده بود. از این میزان به طور میانگین ۲ درصد به سایت مخصوص فروش بلیت فیلمها باز میگشت. این درحالی است که این درصد برای سینماهای پرفروش کمتر از ۲ درصد هم محاسبه میشود.
ثبت نظر